Korak po korak



Uz pomoć stopala uživajte u krajoliku, ostanite u formi i provodite vrijeme s prijateljima – vrijeme je za šetnju! Jeste li spremni? 

Hodanje je dio zdravog načina življenja i jedan je od najlakših načina da ostanete u formi.



Kamo ići?

Na plažu: hodanje po pijesku je sjajna vježba koja jača stopala i listove.
U planine: skinite suvišne kilograme i ojačajte psihofizičko zdravlje.
U park: iznimno opuštajuće, pogotovo ako živite u gradu.

Što obući

Najbolje su čarape od prozračnih materijala. Odaberite čarape bez šavova, ili s nevidljivim šavovima, kako biste izbjegli žuljeve.

Ispravne cipele

Važno je obuću odabrati prema vrsti terena, tako da potplati mogu ublažiti šok i pružiti prikladnu podršku stopalima i gležnjevima. Uz to, obuća treba biti fleksibilna, sa stabilnom i udobnom petom.

Ne zaboravite glazbu

Odaberite omiljenu glazbu uz koju ćete hodati i napuniti se energijom.

Upotrijebite pedometar

Korisno je brojati korake i tako pratiti napredak.

Mislite na držanje

Visoko podignite glavu i ne naginjite se prema naprijed.

Masirajte stopala

Kružnim pokretima palcem i prstima masirajte stopala s jačim pritiskom na peti i na tabanu. Počnite od vrha i spuštajte se prema peti, ne zaboravljajući rubove stopala.

Osvježite stopala

Scholl Fresh Step sprej protiv znojenja ima trenutni učinak dezodoriranja, pomaže stopala održati suhima i cijeli dan umanjuje neugodne mirise.